- בכל שאלה ניתן לפנות לחנות
- בטלפון 050-774-7303 או במייל info@walkaholics.co.il
אפשר בהחלט, דרך חנות הטודיו שלנו. אנחנו זמינים בימים א’-ה’ בין השעות 10:00 עד 18:00, בימי ו’ מ- 10:00 עד 15:00 בטלפון 0507747303 . לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת info@walkaholics.com ולבקש שניצור עמכם קשר טלפוני בנושא.
במידה והזמנתכם התקבלה, תופיע לאחר ביצוע הרכישה הודעה “הזמנתך התקבלה בהצלחה”.
לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם חנות הסטודיו שלנו.
אנחנו זמינים בימים א’-ה’ בין השעות 10:00 עד 18:00, בימי ו’ מ- 10:00 עד 15:00 בטלפון
לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם חנות הסטודיו שלנו.
אנחנו זמינים בימים א’-ה’ בין השעות 10:00 עד 18:00, בימי ו’ מ- 10:00 עד 15:00 בטלפון
03-6291843 . לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת info@walkaholics.com
אספקה ותנאי רכישה: אספקה באמצעות שליח עד הבית עד 3 ימי עסקים לאחר יום ביצוע ההזמנה.)בתנאי שלא בוצעה הזמנה מיוחדת/שהמידה והצבע נמצאים במלאי, אנו מודיעים טלפונית ללקוח/ה אחרי ביצוע ההזמנה( אספקה באמצעות נקודת איסוף תוך 5 ימי עסקים באמצעות 900 מרכזי שירות הפרושים בכל רחבי הארץ. מרכזי השירות ממוקמים בתוך נקודות מכירה קמעונאיות, חנויות פרטיות וסניפים של רשתות. תיאום המסירה בחברת צ’יטה מתבצע ע”י שליחת SMS ללקוח/ה איסוף עצמי: לפי זמני פתיחת חנות המפעל שביפו ברח’ הגימנסיה העיברית 7 ,0507747303 10:00-15:30 חג וערבי’ ו 10:00-18:00 ה-א: הפעילות שעות יום אספקת הסחורה-היום בו נמסרה הסחורה ליעד המבוקש אותו ציין המזמין. כתובת למשלוח דואר-הכתובת אשר נרשמה ע”י המזמין בטופס ההזמנה ככתובת למשלוח הזמנות. יום ביצוע ההזמנה-היום בו אושרה העסקה ע”י חברת האשראי שהזין המזמין בטופס ההזמנה. ימי עסקים-אינם כוללים שישי,שבת,ערבי חג,חגים לרבות חול המועד. עלות שליח נוספת להחלפה ע”פ מחירון שיקבע מעת לעת. אין החזר בגין עלות השליחויות-אשר בפועל משולמת לחברת השליחויות עבור השינוע ובאחריותה בלבד. על בית העסק בלבד חלה האחריות במכירה ואספקת המוצר / שירות ללקוח מדיניות
החלפות וזיכויים ייעשו זיכוי בהתאם למחיר ששולם בעד הפריטים בפועל (לא כולל דמי משלוח), כפי שהוא מופיע בחשבונית הקנייה.
ניתן להחליף מוצרים שנרכשו באתר או להחזירם תמורת זיכוי, בתוך 14 ימי עסקים ממועד הרכישה, ובלבד שהמוצר תקין, ומבלי שנעשה בו שימוש, בצרוף חשבונית קנייה ובכפוף לכל דין.
בהחלט כן, צרכן הרוכש מוצר באתר נעלי קטלינה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.
ביטול של עסקה ייעשה בכתב בלבד, באמצעות פנייה לחנות הסטודיו בטלפון 0507747303 או בדואר אלקטרוני info@walkaholics.com
במקרה של ביטול עקב פגם במוצר או אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים אשר נמסרו לצרכן בנוגע למוצר או עקב אי-אספקת הנכס או השירות במועד שנקבע לכך או הפרה אחרת של תנאי החוזה (“אי התאמה”) תחזיר וואלקאהוליקס, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן בגין המוצר הפגום, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה דמי ביטול כלשהם מהצרכן.
במקרה של ביטול שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה, תחזיר וואלקאהוליקס בתוך 14 יום מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ותגבה דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר הנכס נושא החוזה או העסקה, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם.
אם המוצר התקבל אצל הצרכן, יחזיר הצרכן את המוצר בדואר עבור מותג וואלקאהוליקס ברחוב הגימנסיה העיברית 7, תל אביב, בצירוף מכתב פניה וחשבונית הקניה לצורך זיהוי העסקה הרלוונטית.
ניתן יהיה לעשות שימוש בחברת השליחויות העובדת עם נעלי קטלינה לצורך החזרת המוצר בכפוף לתשלום דמי החזרה על פי שעשויים להיות שונים מדמי המשלוח.
.
לא ניתן לבטל עסקה שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה בגין טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה,.
זיכויים והחלפת מוצרים אפשריים רק בחנות המפעל ביפו, רחוב הגימנסיה העיברית 7 השוק היווני שוק הפשפשים.
החלפת מוצרים שנרכשו באתר האינטרנט תיעשה בחנות המפעל, בכפוף לזמינותם במלאי בחנויות .